Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Σεμινάριο: “Customer Service Open Seminar” Σάββατο, 21 Μαΐου, 10:00-18:00



Το Σάββατο, 21/5/2011, το City Unity College θα πραγματοποιήσει στις εγκαταστάσεις του, στην οδό Θησέως 15-17, ανοικτό σεμινάριο με αντικείμενο το Customer Service. Το σεμινάριο διεξάγεται μεταξύ 10.00 και 18.00, στο πλαίσιο της νέας σειράς των επιτυχημένων έως τώρα ανοικτών εκπαιδευτικών σεμιναρίων ανάπτυξης εργασιακών ικανοτήτων “City Seminars”,  που παρέχονται και πιστοποιούνται από το City University of Seattle in Athens. 


 Η εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί μία σημαντική επιχειρησιακή παράμετρο που έχει αποδειχθεί ότι συνδέεται άμεσα με τα επιχειρηματικά αποτελέσματα. Έρευνες έχουν δείξει ότι δεν έχει σημασία πως εμείς βλέπουμε τον πελάτη αλλά πως ο πελάτης κρίνει ΕΜΑΣ. Οπότε το παιχνίδι παίζεται πια στην «Φροντίδα Πελάτη» και όχι μόνο στην Εξυπηρέτηση του. 



Το πρόγραμμα στοχεύει στο να τονίσει και να συζητήσει με τα στελέχη και τους εργαζόμενους, την έννοια της εξυπηρέτησης του πελάτη και τη σπουδαιότητά της για τη σύγχρονη επιχείρηση, σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Παράλληλα προτείνει μεθόδους κατανόησης του πελάτη, των αναγκών του, της προσωπικότητάς του και δείχνει με απλό και κατανοητό τρόπο τα βήματα στην εξυπηρέτηση του πελάτη, ώστε αυτός να βιώσει μια πρωτόγνωρη εμπειρία και να αναπτύξει ικανότητες χειρισμού δύσκολων καταστάσεων .



Εισηγητής θα είναι ο κος. Μανούσος Μαροπάκης, πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Έχει εργασθεί στις εταιρίες TASTY FOODS, ΕΛΓΕΚΑ, ALLIED DOMECQ SA wines and Spirits, MINOS-EMI ως διευθυντής Πωλήσεων και Trade Marketing.Έχει εργαστεί στην TEAM-Σύμβουλοι Επιχειρήσεων για 5 έτη ως εκπαιδευτικός συνεργάτης. Έχει εκπαιδευτεί ως εισηγητής σε θέματα Category Management, Μerchandising, Τεχνικές Πωλήσεων, Επικοινωνίας και Τεχνικών Παρουσιάσεων στη Δανία, Αγγλία και Γαλλία. Έχει εκπαιδεύσει πάνω από 5.000 στελέχη μεγάλων εταιριών σε Ελλάδα και Κύπρο σε θέματα Πωλήσεων, Merchandising, Διαπραγματεύσεων, Επικοινωνίας, Εξυπηρέτησης Πελάτη και Τεχνικές Παρουσιάσεων, Καθοδήγησης, Παρακίνησης, Οργάνωσης Χρόνου.   


Το σεμινάριο επιδοτείται μέσου του πόρου ΛΑΕΚ 0,45% και παρέχονται και ορισμένες εκπτώσεις, τόσο σε φοιτητές του Κολεγίου όσο και σε συμμετέχοντες σε παλαιά σεμινάρια.

Για περισσότερες πληροφορίες και δήλωση συμμετοχής, επισκεφθείτε την αντίστοιχη ιστοσελίδα του Κολλεγίου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.cityu.gr/gr/Announcements/10/Customer-Service-Seminar.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου