H συνεχής διάδοση της χρήσης του Internet, οι όλο και μεγαλύτερες δημιουργικές δυνατότητες, καθώς και τα νέα εργαλεία και πλατφόρμες που έχουν πια τα brands στη φαρέτρα τους, καθιστούν προφανές ότι τα Νέα Μέσα πρέπει να κατέχουν σημαντική θέση στο media mix.
Πώς, όμως, επιτυγχάνεται πιο αποτελεσματικά η ένταξή τους στο ευρύτερο μίγμα και ποια είναι τα ζητήματα στα οποία οφείλουν να δώσουν έμφαση οι marketers, τα agencies και τα Μέσα;
Το Online Marketing Conference '11, το ετήσιο σημείο συνάντησης και εκπαίδευσης για την αγορά της online Επικοινωνίας, θα δώσει απαντήσεις σε μια σειρά από κρίσιμα ερωτήματα, όπως:
Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 17 Ιουνίου 2011, στο Συνεδριακό Κέντρο Δαϊς.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του συνεδρίου.
- ποιες είναι οι κυριότερες εξελίξεις στο Display, το Search, το Social και το Mobile και πώς μπορεί να επιτευχθεί η μεγαλύτερη αξιοποίησή τους;
- πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν συνδυαστικά, ώστε, μέσω συνεργιών, να μεγιστοποιηθούν τα αποτελέσματα μιας καμπάνιας;
- πώς εξασφαλίζεται η αρμονική integrated υλοποίηση μιας ενέργειας, προκειμένου η παράλληλη χρήση offline και online Μέσων να ενισχύσει την απόδοση της;
Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 17 Ιουνίου 2011, στο Συνεδριακό Κέντρο Δαϊς.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του συνεδρίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου